Mässdags

Ja då var man hemma igen från Göteborg. Efter att ha vaknat med pir i magen for jag iväg. Men det pirriga försvann i samma stund som jag såg mina vänner :-)
Himla kul att äntligen få träffa Netha som jag känt i många år nu via ett antal gemensamma listor. Träffade flera andra listtjejer också för första gången, men jag hoppas det inte var den sista.
Så det bev mycket babbel och shopping. Men nästan det första jag gjorde när jag slog på datatorn igen var att göra två nya beställningar :-) Rub on alfabet från Handstämplat, hon  hade inte fått dem med sig och hennes karl hade redan åkt när hon skulle fixa dit dom :-( Men hon lovade att skicka dom på måndag. Sedan beställde jag 3 stämplar från Magnolia, ett staket, en text och ett bi
Tycker själv jag gjorde ett fynd hos Atelje Lektyg och Hantverk. 2 album med 20 extra plastfickor för 300 kr. Sådant gillar jag.
Som vanligt blev det inget onödigt inköpt. Köpte twinklings och distress ink flaskor, måntro jag kommer att kunna måla med dom.  Lite stämplar, brads, peeloff och chipboard bokstäver.
Avslutade besök med att gå ut och äta. Mycket god mat var det.
Så nu har jag ont i fötterna men är glad och nöjd ändå.
Ser fram mot nästa möte med mina listvänner

67200-246
2 atc med cherry pie stämpel på. Den gröna fick min goa listvän när hon nu äntligen öppnat sin webbutik
Dreamcatched


Kommentarer
Postat av: Cina

Du glömde ju nämna din fina PB stämpel ;)
Det lät som en toppendag och jag håller med dig - inte en enda onödig sak *flinar*
Och jag är såå glad över den fina ATC:n jag fick och Amanda stod och beundrade den idag. TACK gumman!
*kramar om*

2006-09-02 @ 22:07:36
Postat av: AnnikaS

Tack för en härlig dag och jag håller med om att det måste bli fler!
kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback