Handlat och pysslat

Idag var sista gången som det var Bondens marknad denna säsong. I höst har jag tyvärr inte varit där alla gånger, en gång hade vi scrapträff och en gång var jag sjuk. Älskar att gå omkring och smaka på allt gott som finns.
67200-268

Mycke grönsaker blir det67200-269
Ett v'äldigt gott fruktbröd med nässlor köpte jag med. TUnnbröd, getost och chips blev det med. Hos Gårdschips är jag stamkund ;-) Köper alltid 6 påsar på en gång. Det har lönat sig då jag får dem till ett bra pris också ;-)
När jag varit hemma och lämpat av allt åkte jag in en sväng till stan. Passade på att klippa mej. Killen som klippte riktigt njöt av att klippa fram mina lockar :-)
67200-270 Det är inte så lätt att ta kort på sig själv. Får se om dottern kan ta ett bättre kort i morgon.
Handlade även 2 par byxor, 25 % rabatt på KappAhl och en tröja. Ett besök på Brunsons blev det också. Några mönstrade fina papper och lite röd och lila  bazzil blev det där. + en vit penna. Skulle ha haft brun bazzil till en qk-swap men de var slut. Tur grejerna inte ska vara innen än.

När jag kom hem kastade jag mig in i Scrappiz cybercrop. många tävlingar och utmaningar fanns det. Har gjort en LO och ett kort, båda efter skisser. Kortet blev himla fint om jag får säga det själv ;-) Ska ladda upp dom i morgon. Har även förberätt en monokromatisk LO, men jag får vänta tills i morgon med att fortsätta då jag ser om färgerna stämde ihop.

Så länge får ni titta på två st ATC jag gjorde till vår onlinevecka på Creativepaper.
67200-27167200-272


Och mitt C-kort till Kortmakeriet
67200-267

Förresten så vann jag vår omröstning i atc-collage med mitt vargkort. här nedanför :-)

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Vilken härlig marknad du verkar ha varit på. Visst är det svårt att ta kort på sig själv, men jag tycker du fick till ett helt ok kort och så fin du var i håret.

Dina alster är fina som vanligt!
kram Annika

Postat av: Syster

Du är då för styv.
Men inte kan du ha klippt dej så mycket? Jag ska nog låta frissan ta skalpen av mej också, på torsdag om jag får någon tid. Nej nu ska Hanna och jag gå och äta någonstans och sedan gå och kolla på Johans match. Svärmor kommer in gratis;o)
Kram från söstera din

2006-09-24 @ 13:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback