Fortfarande sjuk

Jaha, då var även dottern hemma i dag. Även hon har ont i halsen. Själv känner jag mej lite bättre. Har nästan inte sovit något under dagen. Men suttit och hängt framför dvd har vi gjort.
Har även monterat några stämplar och fått iväg ett par brev. Skönt att komma ut en sväng även om man blev genomsvett av promenaden.
Har tagit lärdom av alla mina listvänner, man ska tänka på sig själv i första hand, så därför stannar jag hemma i morgon också. Skulle ha börjat redan 6.30 och idag tog det ju ett par timmar innan jag kände mej något så när.

Fick lite rolig post idag, ett bidrag till adress-swappen och några stämplar från Magnolia. Så länge man bara beställer stämplar verkar det gå bra ;-)
67200-252

Kommentarer
Postat av: netha

Just det adressswappen, kanske dags att börja med dem snart. :-)
Och du, sicken tur du inte köpte andra saker då, fast dottras order fick vänta på sig även med deras stämplar.
Kramis netha

2006-09-07 @ 19:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback