Julkort + stadsbesök

Idag har jag varit i stan där en av våra bokhandlar hade demo med Fiskarns grejer. Massa folk och en del nya grejer. Köpte bla en ny sorts zig-penna, som man kan göra jättemycket fint med. Om det nu blir likadant som när tjejen visade förstås. Köpte även på rea lite magic mesh, i rött och brunt som jag redan använt. Lite nya julpapper blev det också både där och hos Brunsons. Hon hade även rea på distressflaskorna, så jag köpte mej en ny färg.
Var en sväng och kollade utbudet på Halmstad Fröhandel också, men det var inte å mycket scrappgrejer där :-(
Sedan bar det hem för att pyssla. Vår trevliga lista creativepaper, har julonline helg och Scrappiz har stor cybercrop.
Men jag koncentrerade mej på julkort. Har hunnit få 7 st helt klara. 3 st ligger färdiga för att målas och monteras. Har även gjort en julatc och ett grattiskort till min faster som fyller 80 år snart.

Har hunnit fixa lite med mina auktioner på Tradera. Några är dock kvar som jag får ordna i morgon.
Stormen som skulle komma igår blev det inte mycket med, idag har det knappt blåst alls och gårdagen var också en bra bit från storm. Även om det blåste en hel del.

Här har höstlovet nu börjat så sonen har dragit iväg för att lana över helgen. Dottern sov hos en kompis natten till idag och ikväll har hon varit på fest hos en annan kompis. Misstänker att hon sover ett tag i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback