Cyber crop Scraproom

I helgen har det varit cyber träff på Scraproom. Massa av tävlingar var det men jag han bara med 7 st + ett foto hur det såg ut när man höll på.
Så här såg det ut hos mej idag
67200-284

På temat glitter och glamour gjorde jag detta kort
67200-285

Man skulle använda distress ink till ett par av tävlingarna. Försökte mej på att göra egna bakgrunder, så här blev resultaten. Var ganska skoj faktikst. Fast det var lite svårt då jag bara har en dyna och två refiller.
67200-286  67200-290
Jag gjorde även 2 st LOs, denna var en skisstävling
67200-289

Att jobba med skisser gillar jag. Detta blev mitt bidrag till kortskissen
67200-287

Passade äevn på att göra ett bidrag till en annan kortskiss
67200-288
Förutom dessa har jag även gjort ett kort till min svåger som snart fyller 50 år, men det vågar jag inte visa här än. Har även gjort ett farsdagskort. Påbörjade även mina halloween atc-bidrag. Har gjort det första klart och de andra får bli likadana denna gång.
Känner mej faktiskt nöjd med helgen även om jag hade velat hunnit mer.
Dessutom vann jag en frågetävling under helgen. Ja just det, det är ju ett par till lekar kvar som jag måste få iväg mina tävlingssvar på innan jag går i säng.

Ikväll var vi och lyssnade på stand-up komikern Magnus Betner. Skrattade mycket. Ska sluta städa hörnen för där är man ju aldrig ändå fick jag tips om. Han var verkligen vass i sina kommentarer, ena stunden skarttade man så tårarna rann, andra sekunden vände han det komiska till sann verklighet. Klart värd att lyssna på. Ända felet var att han nästan aldrig var still utan vankade hela tiden fram och tillbaka över scenen, höll på att bli tokig på det. Men det höll i alla fall publiken igång.
Här hittar du hans
hemsida

På tal om hemsida, min kära pysselaffär Pysselpunkten kommer att lägga ner. Lina ska istället ägna sig åt familjen, kul för dom men trist för scrappsverige :-( Hon har 20 % på grejerna och la en order 3 min efter starttid, tyvärr fanns nästan inget kvar som jag ville ha. Men ett nytt foamalfabet och 2 påsar brads blev det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Annika E

Det är verkligen fart på dig! Jag tycker du hann med mycket i helgen! Jag hade inte hunnit med hälften! Så fina grejer också! Kramis!

Postat av: netha

Med så mycket fint så blir bordet stökigt minsann. Så massa fina alster du spottat ut dig i helgen, kuligt.
Städa kan man ju göra när lusten är borta, det är min nu så nu städar jag, trist.
kramis

2006-10-11 @ 09:09:12
URL: http://nethas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback