scrappträff

I går anordnade jag en scrappträff här. Kul. Vi blev tillsist 14 st som höll på mellan 10-18. Själv fick jag inte så mycket gjort, men det kompenserade jag med att göra 2 LOs idag istället.
Hade 4 st tävlingar, bla skulle de dekorera en tändsticksask och det var det många som nappade på. Försökte förstås locka in dom på ATC också och det var det några som provade på.
Både
Brunsons och Hobbyhuset sponsrade varsin tävling. Tack Åsa och Cia.
Deltagarna fick också prova på Cinas härliga stämplar från Dreamcatched.
Ev ska vi träffas var fjortonde dag nästa år. Vi kan ju vara på mitt jobb, så det vore kul.
67200-320
Min tändsticksask
67200-322
Julkort efter skisstävlingen. Har själv gjort skissen.
67200-321
ATC - stämpel från Dreamcathed

67200-32367200-324
2 kort till mina listvänner som fyllt år

Kommentarer
Postat av: Ingela

Snyggt jobbat!
Synd att jag inte kunde komma på träffen, kommer gärna till våren istället. ;-)

Postat av: Stamparina

Tändsticksasken var hur fin som helst, ska kanske testa detta också :-)
Kram
/Carina

2006-11-19 @ 22:58:12
Postat av: Cina

Oj så fina kort du gjort AM!!
Och minsann du KAN ju använda stämplarna, sa ju det till dig :) Kanonsnygg ATC!!
Du vet min butik är öppen dygnet runt, bara att surfa in och shoppa mera *fnissar*
TACK för din hjälp gumman!
*KRAM*

2006-11-20 @ 01:25:06
URL: http://dreamcatched.blogspot.com/
Postat av: netha

Oh söstra min så mycket fint, jag skulle vilja bo närmare dig så jag med fick vara med och pyssla var 14:e dag. Låter så skojsigt.
kramis netha

2006-11-22 @ 21:24:03
URL: http://nethas.blogspot.com/
Postat av: Annika E

Så jättefina kort! Och tändsticksasken är ju dösnygg!! Kramis!

2006-11-23 @ 22:35:48
URL: http://www.mammelooni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback