regn regn regn

Usch vad trist det är med detta regnande. Idag har det bara öst ner mer och mer ju längre dagen gått. Redan runt kl 15 var det mörkt och trist. Gav mej i alla fall in till stan en sväng på fm. Bla var jag och lämnade ett bidrag till Brunsons julkortstävling. Där var jag tvungen att köpa mej en vantedies ;-) Annars blev det bara lite småplock här och där, julklappar och annat bra att ha saker.
67200-329
Var även i vår fina köttaffär och köpte 1,5 kr lammfärs och 4 fina lammsteksbitar. Så ikväll blir det lamm, rösti och trattkantareller.
67200-326
Igår hade dottern vernisage med sin Bild och Form-skola. Här syns och bredvid sin teckning som hon blev väldigt nöjd med själv.

Igår dekorerade jag några tändsticksaskar men det är för mörkat för att kunna fotografera dem bra :-(

67200-325
Visar istället mina julatcbidrag som jag bytte bort på Scraproom.
67200-327
67200-328
Några julkort

Kommentarer
Postat av: Annika

Snygga julalster! Jag har skamligt nog inte gjort ett endaste julkort...

Postat av: Cia

Vad mycket fint du skapat AM.

Kram

2006-11-26 @ 09:55:16
URL: http://hobbyhuset.se/blogg/wordpress/
Postat av: netha

Oh, lamm, jag suckar, det är så gott, det åt ju vi med igår, mums.
Hur gör du Röstin? Please ge mig recept!!
Gullig flicka du har och fina alster gör hon med, men hon har ju att brås på, för du gör så mycket fint vännen. Men tändsticksaskarna skulle jag ju gärna vilja se förstås.
Kramis

2006-11-26 @ 11:13:20
URL: http://nethas.blogspot.com/
Postat av: Paula

Underbara alster du gjort AnnMari. Riktigt najs!!!

kram
Paula

2006-11-26 @ 20:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback