Lördagkväll

Nu har här pysslats. Igår gjorde jag 4 st julkort och 3 gratulationskort. Idag har jag gjort 12 st julkort och påbörjat 3 st LOs. Ska bara dekorera och skriva lite text så är de med klara. Känner mej faktisk ganska nöjd.

I onsdags klev jag fel i trappan på jobbet och stukade/vrickade till foten. Var hemma både torsdag och fredag. Som tur är kunde jag jobba hemifrån med hemsidearbete istället. Var ute en sväng i går och det var inte alls skönt för foten då, var enda lite sten kändes som jag råkade trampa på. Men idag har allt känns som vanligt igen. Iof. har jag  inte varit ute då det regnade en himla massa under dagen. Kommer väl att märka om det är bra i morgon när jag ska gå upp till tvättstugan ett antal gånger.

Här kommer lite av mina nya och några gamla alster

67200-317
Ett kort som min svåger fick på sin 50-årsdag.
67200-315
Började på detta spotlightkort när vi hade pysselträff online för någon vecka sedan. Men idag blev det klart.
67200-312
67200-313
67200-314

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Ajajaj, det är inte roligt att stuka foten! Hoppas att det är bra nu och att du kan gå som vanligt igen.

Du är flitig som en myra och det är så roligt att se alla dina kort. Så många olika du gör! Den lilla spotlightsigelkotten var ursöt.

Postat av: Annelei

Hej vännen vad fina kort du gör, verkligen jättefina!!
Flitig som en myra verkar du vara oxå :)
Kram Annelie

2006-11-12 @ 21:56:41
URL: http://annelie.se
Postat av: Annika E

Hoppas att din fot snart känns mindre ont! Och tjusiga kort har du gjort med, som vanligt! Kramis!

2006-11-12 @ 22:42:30
URL: http://www.mammelooni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback