Lite pysslande

Idag har vädret varit lite bättre, inget regn och ljusare ute. Allt blir så mycket lättare då.
Har gjort iordning en hög julklapppsetiketter som jag tänkte sälja på jobbet.
67200-331
Ett julkort har det också blivit idag.67200-330
Mina tändsticksaskar från igår.

Vad har jag mer gjort då? Jo jag passade faktiskt på att tvätta köksfönstren. Så nu är det bara nya gardiner som saknas. Tyvärr hittade jag inga när jag var på stan igår. Det är så himla trist att vi har elelement, för då kan jag inte ha några långa gardiner hängandes. Tycker bara jag ser snygga gardiner som är långa nu :-(

Har rensat lite bland mina mail. Och det tar tid vill jag lova. Kanske man skulle gå ur några listor när jag i alla fall inte hinner med att läsa och besvara alla mail jag vill.

Pratade med min syster, och min svåger har nu ett virus i hjärnan säger läkarna. Undrar hur sjukvården fungerar igentligen. Först var det hjärninfarkt sen  proppar sen stroke, sedan ingenting. Nu när han skulle få komma hem så hittade de detta :-(  Men hur sjutton botar man det? Hoppas han snart får komma hem till syster och familj snart.

Här kommer en LO jag gjorde för ett par veckor sedan.
67200-334
och ett par julkort till
67200-333
67200-332

Kommentarer
Postat av: netha

Jadu av sjukvården kan man klart få många olika besked av, hoppas verkligen de hittar anledningen och ett botemedel så han snart får komma hem.
Hörrudu din julmakare så mycket fint det fanns här nu då.
Hur hinner du kolla på gardiner när du pysslar så mycket?
Massor med kramar skickar jag dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback