13-åring mördad av våldtäktsman

Denna rubrik kan man läsa på Aftonbladet idag
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,832166,00.html

Då jag också har en dotter som är 13 år kanske man reagerar lite mer.  Det är hemskt det som hänt med det jag ändå är mest förvånad över är vad två små tjejer gör ute så dags. Grannar hade hört mannen och barnen komma runt 22-tiden. Då ska min dotter vara hemma för länge sedan och även min son som är 16 år ska vara hemma då.
Vad är det som gör att små barn kan följa med en främmande?(kanske det är en bekant) man så dags? Varför är det inte hemma hos sina familjer? Är det vi föräldrar som tappar greppet om våra små barn?
Jag vet att sådant här även kan hända mitt på dagen. Men det är fortfarande vi föräldrar som ska sätta gränserna för våra barn och beskydda dom så länge det bara går. Man gör sig inte populär hemma, men det är inte det som är meningen med föräldraansvaret. När våra barn väl blir stora kommer de att inse att vi gjort detta för att vi älskar dom, inte för att vara dumma.

Kommentarer
Postat av: Cina

Hur F-N kan man "glömma" att man våldtagit och mördat ett BARN !!!och vad gör han med så små tjejer - han borde umgås med dom i sin egen ålder. USCH !!! Stackars stackars föräldrar och stackars dom andra barnen som fick tvingas att uppleva detta :(

2006-05-27 @ 23:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback