Vad har hänt idag?

Idag har jag varit på länsrätten i Varberg. Sitter som nämdeman där. Intressant men sorgligt. Man får inblick i många tragiska liv. På vägen ut från Varberg såg jag bil nr 021. 022 brukar stå något kvarter härifrån så jag ska ta mej en promenad ut senare ikväll.

På fredag slutar sonen åk 9. Idag har de bal på skolan, eller bal och bal, är nog mer en skolfest. Det ska vara alkotest stod det på plancherna. Sonen trodde med ett flin att han ska få testa både wiskey och konjak då, annars är det falsk marknadsföring. Tror iiiiiiinte det är så man ska tolka den texten. Tror inte jag kan hålla mej vaken tills han kommer hem, då jag börjar redan 6.30 i morgon, så pappan i familjen får ta natt vaket. I morgon åker de med skolan till Liseberg, så ev träffar jag inte sonen förren på fredag och kan föhöra mej om hur allt har varit. Så är det när man inte är en nattmänniska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback