sommar

Har nu tligen sommaren kommit för att stanna måntro?
Varit härligt väder här idag. Satt ute på balkongen och jäste på fm. Cyklade in till stan en sväng efter lunch. Köpte 2 tomatplantor till balkongen. Gick sedan förbi en stånd på torget med bla band. Köpte 4 olika sidenband , en spets och ett fint havstemaband. När jag handlat färdigt talade honom att hon skulle sluta med detta och istället börja sälja bröd. Men på måndag kommer hon en sista sväng. Måste nog åka in då och se om jag kan göra några bra säljautfynd.
Satt ute en stund på gården när jag kom hem. Skönt att bara slappa.
La ut lite auktioner under kvällen. Sambon och sonen tittade på Sveriges första match i fotbolls vm. Själv skiter jag fullständigt i detta evangemang.

Jo förrresten. Sonen blev inte borta så länge igår utan kom hem strax efter 24, nöjd var han i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback