Skolavslutning

67200-84

Så här fin var min dotter på  skolavslutningen. Hon fick ett diplom för att hon vann kulstötningen bland tjejerna i åk 6 när vi hade idrottsdag. Hon hade även gjort ett powerpoint bildspel om alla klassens år tillsammans, med många foton från dessa år, som visades för klassen på kvällen.

Vi gick som vanligt i skolan på dagen och hade sedan avslutning på kvällen. I år hade vi för första gången delat upp kyrkbesöket i 2 besök. På så vis får även alla föräldrar rum i kyrkan som vill. Det blev varmare och varmare ju längre dagen gick så när vi satt i kyrkan för andra gången på kvällen (jag jobbbade ju också) kändes det som om man skulle rinna bort. Lite konstigt känns det att inte ha någon riktig klasstillhörighet, utan man springer bara omkring och försöker organisera upp de andra ;-)
Fick faktiskt två buketter av min närmaste kollega och "hennes" lärare.

Nu har jag alltså inga barn kvar på skolan hos mej längre. Tänk att de har blivit så stora nu.



Kommentarer
Postat av: sara

haha..
jag vann ju. va stolt du måste va över mig..
visste att jag skulle få gå fram.. Jag stötte längst.. åå såå fiiin jag var...

2006-07-25 @ 18:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback