Nationaldagen

Idag har jag varit i pysseltagen igen. Började i morse med att göra klart 2
st atc-omgångar till en sommarswapp jag håller i. Sedan har jag gjort en LO
efter veckans skiss hos Scraproom.
67200-76
Gjorde även ett kortbidrag till deras Sverigetävling. Bidraget får inte ha visats tidigare i något webalbum så jag får vänta med att visa det här tills det ligger ute på Scraprooms sida.
Prövade också med en teknik som jag såg på Stämpelfabriken i lördags. Blev
inte riktigt nöjd med resultatet men jag får öva på mer.
67200-75

Har även jobbat lite, lagt ut bilder på skolans hemsida och fixat med foton
som ska ut. Ska vara ledig när sonen slutar 9:an på fredag så jag måste
jobba in lite datatid.
67200-77
Nationaldagen har annars gått spårlöst förbi. Ingen av ungarna var
intresserade av att följa med till festligheterna på torget.

Kommentarer
Postat av: Morfen

Åh vad snygg Fest-LOn är! Blir så nyfiken på sverige-färgs-LOn också, men jag får helt enkelt ge mig till tåls. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback