Midsommarhelgen

67200-92

Tänk då var midsommaren över för denna gång. Vädret såg hotfullt ut när vi drog iväg till landet i fredags fm. Men vi har haft ett underbart väder hela helgen. Efter sill och potatis, nubbe och jordgubbar väntar den tradionella brännbollsmatchen. Som enväldig domare är jag vääääldigt mutbar. Tyvärr insåg inte riktigt spelarna det detta år :-( Så jag fick nöja mig med min medhavda cider. Roligt är det i alla fall och vi höll väl på runt 2 timmar. I år var vi fler än vi brukar vara vilket var kul.

67200-89
Dottern badade både igår och idag.

67200-90
Själv nöjde jag mig med att sitta i min brassestol och lapa i mig sangria. Då vet man att det är sommar!!!

Har ätit gott och druckit gott som sig bör hela helgen. Lördagen kantades dock av att resten av sällskapet satt framför tv´n och tittade på några grabbar som jagade en boll eller låg och sprattlade på gräset. Tror de inser att karriären snart är över och hoppas på att bli upptäckta av  någon regissör från Hollywood istället. Varför ligger de annars och kvider istället för att göra mål?
67200-91
Stackars sonen har fått klara sig utan datorn i flera dagar så han tog chansen att komma in till stan tidigare när delar av sällskapet skulle bege sig hemmåt på fm i idag. Fast han har faktiskt rört på sig lite i helgen med ;-)
67200-88
Den som har trivs bäst är nog min söta midsommardotter


Kommentarer
Postat av: Cina

SÖT dotter har du !!! Och det ser ut som en riktigt härlig och skön midsommar.
Jag är nu stolt ägare till två av dina tjusiga ATC - tack för dom AM :)
*kram*

2006-06-27 @ 02:02:49
Postat av: Annika

Ja men, man kan kanske se att Sara har fått några gener ifrån sin moster trots allt. Bara hon förvaltar generna rätt så får hon behålla dom ;o)

2006-06-27 @ 09:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback