Midsommar

67200-86
Nu är det snart midsommarafton. Idag så firade vi på fritids med sånger, lekar och god mat. Vädret är som de flesta andra midsomrar, mulet med inslag av regn. Fast vi klarade oss idag.
Maten är inhandlad för morgondagen, likaså drickan.

Har köpt min sommardeckare som jag har tänkt mej sitta under ett träd i min brassestol och läsa i helgen. Det är Liza Marklunds senaste bok.

67200-87
Har varit en intensiv vecka, så så mycket pyssel har det inte blivit. Gjorde 2 atc ikväll, men dom tänker jag inte visa ännu. Lägger istället upp 2 st som jag skickat iväg denna veckan.

67200-85
I fredags var dottern till tandregleringen, det blir tandställning både uppe och nere. Dessutom skulle 2 tänder dras ut innan hon kan få ställningen. Igår ringde de och hade fått ett återbud så nu är hon 2 tänder fattigare.

Kommentarer
Postat av: Annika

Glad midsommar på dej syrran. Jag har också köpt Liza Marklunds senaste som jag ska plöja igenom. Idag åker vi ut till mor och far hela högen. På måndag åker Hanna och Johan till Cypern i 14 dagar, så vi var och växlade in en liten slant till henne med hopp om att man kanske får en liten gåva eller två.
Ha en fortsatt bra dag

2006-06-23 @ 09:04:17
Postat av: netha

Hoppas Ni får en underbar midsommar med både lugn och god mat.
Huvva för tandläkaren.
Kramis från söstra din

2006-06-23 @ 09:29:56
Postat av: Cia

Kikar in för att önska dig och familjen en riktigt fin midsommarhelg!

Kram Cia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback