semester

67200-103Ja då har då min semester börjat. I alla fall den första delen.

Firade efter jobbet igår med att ta en cider och sätta mej på balkongen i min brassestol med min Liza Marklund.
Idag har solen skinit precis som den gjorde igår. Suttit ute på gården och läst handlingar.
Följde dottern till bussen, hon stcka till landet för att träffa sin kusin. Passade på att handla en massa frukt på torget innan jga for hem igen. Åkte även och köpte lite lammstek som vi grillade ikväll.
Fotbollen envisas med att fortfarande hålla på så ikväll har jag suttit och betat av en massa mail från min mest intensiva lista. Creativepaper. Vad skulle jag göra utan denna underbara lista? Här kan vi prata om allt och det finns alltid någon som försöker att peppa upp en om man är deppad. Helt underbar alltså :-)

Här kommer lite grejer jag gjort men inte visat än

67200-100
Till en Blåswapp hos Kortmakeriet
67200-10167200-99
Kort och atc till en skissutmaning hos Hobbyswapparna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback