Nya LOs

67200-133
Så där ja, då blev det 2 LOs klara idag. Gjorde klart den LOn som jag stirrat på i två dagar nu. Är väl inte helt nöjd, men det får duga..
67200-134
Gjorde en på sonen också, min lilla spjuver.

Annars  är det som vanligt tvättdag idag. Han tjattra med syrran i 1,5 timme också.

Blev alltså mycket inne sittande idag så ikväll tog jag en cykeltur. Tänkte hälsa på en kompis men hon var inte hemma så jag cyklade ner till stranden en sväng istället. Är så mysigt att bara sitta på en stock och titta ut över havet.
67200-135

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Vilka fina LOs du gjort AM, gillar verkligen de softa blå färgerna.

Låter riktigt härligt att sitta och se ut över havet, det är så oerhört fridfullt. Själv har jag ju inte möjlighet att göra det så ofta, får nöja mig med vätterns vackra vatten istället.

kram Annika

Postat av: Stamparina

Vilka jättefina LO du gjort!!! Gillar dem! :-)
Enkla och mysiga.
/Carina

2006-07-17 @ 00:35:21
Postat av: Cina

Oj så flitig du varit AM !! Finfina grejer!
Åh så härligt att bo så att du kan cykla till havet, nu blir jag avundsjuk. Har alltid önskat att få bo vid havet och så hamnar jag här mitt i Skånelandet ;)
*kraaaam*

2006-07-17 @ 22:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback