lördagkväll

Idag var jag på stan som hastigast och var inne på Brunsons utan att handla något. Det ni ;-) Fast å andra sidan så la jag en beställning hos Sanna på Pappaersbiten igår på över 300 kr, var ju gratis frakt  ;-) Fast jag åkte till stan för att köpa plastfickor till mina ATCn och det köpte jag i alla fall.

Har ägnat dagen åt bakning och matlagning.
67200-131
Har gjort en jordgubbstårta med havrebottnar som vi ska äta om en stund. Blev för mätt efter middagen. Sedan har jag gjort en underbar kokaskaka, alla kladdkakestuk. Massa med kalorier men oooooj va god.
67200-132
Till middag gjorde jag en ljummen potatissallad, med rädisor och roccola samt helstekt fläskfilé. Mums
 
Dagen blev lyckad på bilfronten också, såg både  033, 034  och 035 :-)
 
Ikväll spelar Ledin här men ingen vill följa med och sitta utanför :-( Känner inte för att åka dit själv, tror jag.
Vi ska på konsert med Husbands på onsdag och Lundell/ Eva Dahlgren veckan efter. Sedan ska vi även till Falkenbergsrevyn och se Brännvin och fågelholkar, ska sitta på rad 1. det blir dotterns extra present för den inställda fjällressan. Så ytterligare över 300 kr för Ledin har jag inte råd med.
 
Hm, undrar om jag skulle ta tag i min LO som ligger och stirrar på mej. Fast jag måste få iväg en ny fotobeställning först.

Blev inge Ledin, det tog en himla tid att ladda upp fotona. Ska testa Postfoto denna gång eftersom de baar tar 75 öre/kopia. Men min Firefox ville inte riktigt samarbeta med Postfoto så det tog sin lilla stund, men nu är det uppladdat och klart, 195 bilder blev det + lite foton till dottern. Ska ha upp några till i morgon innan ordern skickas iväg.

Passade också på att bränna ner mina foton från april-juni. Och en del annat för säkerhetsskull. Ska fixa dotterns foton i morgon. Vill ju inte att de försvinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback