inköp och regn

67200-127
Idag fick jag mina nya dies :-) Köpt genom en sambeställning på rea någonstans. Jag är glad när någon erbjuder sig at handla utomlands ifrån för det har jag inte vågat mej på än. Ska bli skoj att använfa mosaikbitarna.

Idag kom så äntligen regnet de flesta har väntat på. Bara det nu inte för med sig att värmen försvinner utan att det bara rensar ur luften lite.

Har suttit och gått igenom en massa foton idag. Snart dags för en beställning igen. Var visst uppe i nästan 200 st och då har nte dottren beställt några än. Men man måste ju ha något att göra på semestern som börjar nästa vecka.

Snart börjar Allsång på Skansen och sedan var dte visst en deckare. Ska försöka fixa ut lite Diddl-auktioner innan dess. Har fått ut min A6-blad och nu ska jag ta itu med A5.


Kommentarer
Postat av: Cia

Skoj med nya dies, jag har mosaikerna,julgranskulan och ballongen.

Kram

Postat av: Marie

oh vad kul med en massa nya dies! jag har inte en enda av de du fick men jag är sugen på mosaikrutan längst till vänster...!

2006-07-13 @ 09:13:16
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback