Cyklar, shopping, mm

67200-178
Hihi, denna alternativa cykelparkering körde jag förbi när jag skulle till stan idag. Kunde inte låta bli att fota.
Köpt biljett til Lundelkonserten på lördag. Om man nu orkar stå rätt upp och ner i 3 timmar, som det brukar hålla på.
Letade bikiniöverdal på stan idag, men det var ju utplockat som bara den. Hittade en på Lindex som jag provade men den kom knappt runt mej. Gissa om man blir deprimerad, tils jag upptäckte att det var en storlek på galgen och en annan på bikinin ;-) Köpte en t-shirt inne på Rabalder, det blev allt i klädväg.

Åkte till stan först och främst för att köpa kuvert til alla mina auktioner. Men jag hittade fina sandpapper i Bokhandeln som jag bara var tvungen att köpa. Passade perfekt till några sommar-atc som jag knåpade ihop sedan.
Köpte mej en ny cykelkorg också eftersom den andra försvann när de stal min cykel. Den fick precis rum med 6 liggande burkar och en flaska i botten. Jo jag tag en sväng in på systemet också ;-)

När jag kom hem satte jag mej ute i skuggan och lyssnade på Sommar och åt vattenmelon. Mums.
Jo just det, jag fick ju ina tidningar idag, så en han jag kolla igenom ute under äppelträdet.

Lite pysslande har det också blivit, nämligen 5 atc och ett kort. Men dessa fotar jag i morgon.
Här kommer istället mina bidrag till min "Grön-gula"swap jag  höll i på Creativepaper
67200-177


Har fått hem några nya stämplar idag, men dom glömde jag bort och hittade dom här vid datorn nu ikväll. Och så fina band från Pappersbitens månadsklubb. :-)

Ikväll åkte vi in till stan och gick lite innan vi köpte varsin glass. Tur att man redan hade ätit för det var kö till många av restaurangerna på Storgatan. Cykelparkeringen hade lika många cyklar ikväll som det var på fm när jag var inne.
Ute är det 24 grader och kl är 22,44. Puh!



Kommentarer
Postat av: Annika

Snygg cykelparkering! :-) Men hur går det om den som har cykeln längst ner ska hämta sin först? :-D Fina kort du gjort! Eller var det ATC? Hur som helst fina!

Kramis!

Postat av: Stamparina

Hah, vilken fräck parkering för cyklar - har aldrig sett något liknande! Fina ATC också!

2006-07-28 @ 00:33:42
Postat av: netha

Hihihi, sicket bus med cyklar. :-)
Fina arbeten du gjort med.
kramis netha

2006-07-28 @ 09:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback