Cybercrop

I helgen är det cybercrop på Scrappiz.
Har gjort 4 st LOs idag. Himla fly alltså. Men nu ikväll fastade jag med kortskissen. Blir inte bra tycker jag.
Som tur är har det varit halvtaskigt väder här. Det kom nog tom några regndroppar på fm. Men vad gör det ;-) Helt utmärkt väder att pyssla i utan dåligt samvete.
67200-117

67200-116
Dessa 2 är från cyberkittet som Pysselpunkten sålde

Sonen som hos en kompis i natt, ja sobv och sov. La sig runt 02.30 och steg upp vid 7, så han har varit ganska lugn idag. Men själv klart  åker han till Brunsons och köper lite ez-foam åt sin mamma :-) Så jag har fixat alla mina nya stämplar som kommit under veckan också. Både från hÄnglar, Poppe och Inkywing
67200-118


67200-115
Ordswapp
67200-114
Sommarswapp på Scraproom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback