Spelning bla

67200-362
Idag har sonen haft uppspelning med elgitarren, så nu är alla spelningar slut för terminen.

Har börjat städa lite i badrummet idag. Har gjort en lista på vad som ska göras innan julafton och än så länge håller den ;-)

igår skrev jag några julkort till som skulle iväg, så nu har jag dom klara för i år. Plockade även undan lite i vardagsrummet, bla alla julstämplar.

Fick mina atc från en jul och nyårsswapp på ATC-Sverige. Detta var mina bidrag
67200-363


Nu har jag vikat klart i klassen jag haft. Nu har jag bara en del rättning kvar innan jag är helt klar med klassen. I morgon ska 5 klasser ha pysseldag så då ska jag ut på fotorunda. Har lite pappersarbete kvar på fritids också. Men på torsdag........då har vi avslutning och julpersonallunch sedan börjar ledigheten :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback