lite smått och gott

Fredag:
67200-356
Idag hade dottern elevenskväll. Många var de som spelade.
När konserten var färdig åkte vi hem och åt smörgåstårta, sponsrad av min faster.
67200-358
Mums. Tittade på Robert Gustavsson - jag är inte bitter. Sedan blev det sängen. Trött efter denna vecka.

Lördag:
Var i stan och köpte lite julklappar. Dottern var med sin kompis som skulle tävla i skridskoåkning.
Fixade julklapparna som ska iväg till Norrköping. Gjort pepparkaksdeg. Handlade lite. Gjorde kycklingwook till middag. Satt sedan vid tv´n och fixade adresser till alla julkort. Nu ska bara frimärkena på också.
67200-357
Lite av grejerna jag fått i min adventskalender.

Kommentarer
Postat av: Cia

Vad många fina kort du gjort AnnMari!

Trevlig advent.
Kram Cia

Postat av: Annika E

Stilig dotter! Stolta föräldrar som lyssnade när hon spelade kan jag tänka! Och vilken smaskig smörgåstårta! Sånt är farligt gott! Kramis!

2006-12-17 @ 20:43:30
URL: http://www.mammelooni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback