Julafton

67200-370
Ja så då har man klarat av en julafton till. En julafton utan snö men runt 8-10 grader varmt istället :-(
Började dagen med ett par skinksmörgåsar i min ensamhet framför sista delen på adventskalendern.

Sedan vaknade dottern och öppnade alla sin julklappar från kompisar, som hon hade liggandes under sin gran. Dagen började bra och hon fick mycket fint. Bla denna fina ljubricka
67200-377
Jag öppnade också några paket från några vänner och det sista paketet i min adventskalender
67200-371
Här är de sista dagarnas innehåll.

Kl 13 var det dags för julmat hos mina svärföräldrar
67200-376

Sedan var det dags för Kalle Anka. Man blir nog aldrig för stor för att se det :-)
67200-372
Det blev lite paket under granen även här.
Fick en hel del roligt, presentkort hos Brunssons och en bokhandel, en bok, en mårdhårspensel, en mugg. en litet fat till tesillen mm Klart godkännt. Även resten av familjen var nöjda med innehållet i sina paket.

67200-373
Lite slappande efter all paketöppning.
När vi kom hem tittade dottern och jag på Svensson Svenssons julfirande. Även det ett måste :-) + lite knäck och julmust.
Ett avsnitt av sonens dvd-box med Hipp hipp hanns också med innan jag gick i säng.

67200-374
Mina goa julbarn.

67200-375
Avslutar med ett kort som en listvänn fick i veckan



Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Låter som om du oxå haft en härlig julafton! Njut nu av resten av julhelgen!
kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback