Äntligen fredag

Ja så var det äntligen fredag. Har varit en intensiv vecka, både hemma och på jobbet. Försäljningen av tändsticksaskarna går bra. Här är en omgång till.67200-338


Ska pyssla lite mer framför Idol ikväll. Hej Markus. Hoppas han vinner. Idag ska jag även ringa och rösta. Tror det kan bli väldigt jämt.

Tänk att det är 1 december redan, även fast det inte märks på vädret. Fast i dag var det lite råkallt minsann.

Igår var vi på utvecklingssamtal med dottern. Ja utvecklingssamtal..... fick hennes egna funderingar om mål  upplästa och hur lärarana tyckte det gick. Någon närmare diskussion om utveckling var det minsann inte. Hade i princip kunnat fått detta hemskickat via mailen istället. Man blir bara sååååå trött på skolan. Undrar om de överhuvudtaget vet att alla elever ska ha en Individuell Utvecklings Plan nu. Jag undrade om de talade om för eleverna vilka betygskriterier de olika ämnena hade men det hade lärarana inte gjort. Tyckte det kunde vara bra om de fick eleverna medvetna om vad de skulle lärar sig och varför. Men vaddå! De ska ju inte få några betyg i 7:an, som om det har någon betydelse. Är det först i 8:an de behöver få veta varför man ska lära sig olika saker?????

Innan mötet var jag och köpte nya köksgardiner, röda fina. Räknar med att få upp dom i helgen.

Var och hämtade min julkalender på posten i em, så nu har jag öppnat första paketet = lite brads. Är en julkalender med massa scrappgrejer genom en swap på Scrappiz. Dottern muttrade om att hon inte fått någon chokladkalender ens, så nu är hon iväg för att köpa en om det finns. Hade glömt att köpa ett kalenderljus också så jag hoppas hon hittar det också.

Skickade ett kort till en listvän som fått en lite dotter i veckan. detta kort fick hon
67200-337

Nej nu måste jag förbereda för en helkväll med Markus ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback