Ännu en helg till ända

67200-349
2 atc jag gjorde i veckan

Ja vart tog den helgen vägen? igår var jag en sväng till stan. Var i köttaffären och köpte lammkött till en gryta vi åt idag. Var inom Brunson en sväng och köpte några papper som jag tänkte ha till sonens nya klassfoto
Bakade lite lussekatter när jag kom hem. 67200-348
Sedan en sväng till Maxi. Småplockade lite här hemma.
Gjorde Biff ala Rydberg till middag, mums.
Får sedan lite familjeångest när vi sitter och tittar på  På spåret på lördagkvällarna. Är det där man hamnat nu?
På kvällen strök jag de nya julgardinerna och satte upp.

Idag var det tvättdag som vanligt. Har börjat städa undan i vardagsrummet, dvs plocka väck mina pysselgrejer från vardagsrumsbordet. Har skickat iväg lite post. Har även hunnit göra klart 2 st LOs som jag påbörjat. Ja den ena fixade jag fram igår.
67200-34767200-346

Igår var även shoppingfingret framme. Pysselpunkten säljer ut det sista i hemliga paket. Jane på ScrapAddicited har haft massa olika erbjudanden hlea helgen. Förnyade även mitt bandpaket hos Sanna på Pappersbiten. Så nu ska jag få massa rolig post i veckan som kommer :-)

67200-345
I fredags fyllde min systerson år och han fick detta kort
67200-350
En stor tändsticksask som mina svärföräldrar fick förra helgen

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej vännen vad mycket fint du gjort :)
Kram Annelie

Postat av: AnnikaS

Det är mycket nu och jag kan bara inte tro att det är jul om knappt två veckor!

Massor av fina alster am! Du är helt sanslös på att pyssla.

kram Annika

2006-12-11 @ 07:57:51
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: netha

Finfina kort och ursmarriga bullar.
När skall jag komma? :-)
kramis

2006-12-14 @ 10:30:29
URL: http://nethas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback