tralala

Nu har jag skickat iväg mina bidrag till knappatc på ATC Sverige och Resetemat på Scraproom. Så skönt att få iväg dom. Tillhör de som blir klara med bidragen i god tid men väntar in i det sista med att skicka iväg dom. Det är ju så himla tråkigt att fixa kuverten.

Idag har jag lärt mina lärare hur man använder vårt nya biblioteksprogram, så snart kan vi ta det i bruk. Ska nu bara lägga in alla elever också. Sedan är det fortfarande en stor hög med böcker som jag måste lägga in helt själv kvar.

Jo just det, jag vet något som min kära vän Cina inte vet ännu. Fast alla behöver ju inte veta allt förstås ;-)

Nu ska jag snart se på Morden i MIdsommer och äta kladdkaka med vispgrädde :-)

Kommentarer
Postat av: Cina

Nääää fyyy ska ni vara så elaka och hemska i era bloggar också?? *uäää* Nu vill jag sitta och sura i ett hörn *asg*
Jag skulle gärna vilja se dina bidrag men antar att det är för tidigt för dig att visa dom nu?

Din lilla gottegris AM *fnissar*
Nu ska jag också se Midsummer.
*kramis*

2006-08-29 @ 21:01:20
Postat av: Annika

Ja, Cina ska man ha hemlisar för absolut! *pekar lång näsa åt Cina* :-) Smaska lite kladdkaka åt mig med, am! Jag går inte upp i vikt om du äter den. *s* Kramis!

Postat av: netha

Ja Cina skall får vi allt ge igen på, för hon retade oss ett långt tag, men nog vet vi. :-)
Nu har jag sett på Midsummer och ätit lite Polly.
Kramis netha

2006-08-29 @ 23:30:29
Postat av: Jaana

Va' är det någon som har en hemlis ? ;-)

2006-08-29 @ 23:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback