Scrappträff


Så var det då äntligen dags. Hade fixat till en antal färdiga pappers-kit så jag inte behövde dra med alla mina papper. Lyckades packa bra så jag kunde ta bussen dt och hem. Använde allt utom foamstampsen och akrylfärgen, så man ser det går inte att lämna något hemma.
Tror vi var 47 st ivriga scrappare. 5 tävlingar fick vi att jobba med. Dessutom hade jag kollat in Scrappiz onlinecrop innan jag stack, så jag hade även med meh tävlingar därifrån.

Det var en bra idé att ta med färdiga kit, jag tror det var därför jag han göra 5 st LOs och 2 kort, sedan orkade jag inte mer. Då var kl runt 20-tiden.
67200-236
Här är mitt bidrag till skisstävlingen.

Handlade inte så himla mycket heller faktiskt. Köpte ett underbart rub-on alfabet från Gin-X.
67200-23467200-230
Var tvungen att prova det direkt på denna LO, visst blev det bra?

Köpte även ett par zig-pennor, 0.1 i blått och brunt. Synd att de inte finns i 0.3, gillar den tjockleken bättre.
Sedan blev det bara några papper som jag använde direkt.

67200-23767200-229

Den här hade jag börjat på för någon vecka sedan, men hade inte rätt bakgrundspapper då. När jag idag satte mej med den kom jag inte alls ihåg hur jag igentligen tänkt. Har för mej att den skulle blivit mycket bättre.

Gjorde även en LO till skissutmaningen på Scrappiz, men det är väl bäst jag laddar upp den där först. Så den kommer här i morgon.
Det andra jag gjorde måste jag fota om så de kommer också här i morgon.

Stort tack till Lina, Åsa och Ulla för en trevlig dag. Väntar redan på  nästa gång.

Nu ska jag bara sätta mej och slappa lite innan det är dags för sängen.

****************
060813
bytte ut fotona mot nya som jag fotat i bättre dagsljus




Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Kul att det blev en sådan lyckad dag och att du kunde ta bussen både dit och hem!

Så läckra LOs du gjort idag, ser fram emot att få se det övriga du hunnit med i morgon.

kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback