Ett kort

Valnade redan runt 7 i morse. Kände mej förhållandevis pigg så jag traskade iväg till jobbet och jobbade ett par timmar. Kom på att alla lösenord till nätverket måste fixas, så det gjorde jag. + att jag registerade alla geografiböckerna också. Nu har jag bara  däggdjuren, teater, lite religion, engelsk litteratur + allt jag måste lägga in helt från början själv.  Sedan måste alla klasser läggas in så de har något att låna emot. Så någon gång till måste jag nog gå dit innan semestern är slut.

Har även hunnit pyssla lite idag. En LO och ett kort blev det. LOn är nästan klar, ska bara skriva dit lite text också.

Sedan har sonen och jag varit och tittat på en micro. Men såvärst gott intryck gjorde ju inte expediten. Hon kunde inte ens starta den  ena micron. Sonen fastnade för en som hade grill när han hörde att det gick bra att grilla korv i den. Få se om vi orkar kolla någon mer stans. Det är vid sådan här tillfällen man saknar en bil. Alla elaffärer ligger ju utan för stan i div köpcentran. :-(
När väl micron är inhandlad försvinner en av mina avstjälpningsytor. Hm.....undra hur det ska gå?

67200-198

Nu ska jag strax iväg och lyssna på
Big Bag of Blues, ett trevligt band här ifrån stan.
Bye bye


Kommentarer
Postat av: Cia

Vilket fint kort, härlig stämpel!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback