Det närmar sig

I morgon fyller syrrans dotter 20 år, men hon får klara sig utan mej. Förhoppningsvis kommer något på posten istället. Det är ju en bit att åka så jag skulle inte komma dit fören sen kväll. Är inte läga att vara ledig från jobbet när vi precis börjat. Synd att hon inte skulle ha släktträffen på lördagen istället. Att vara med på hennes firande med sina kompisar och dessutom tema 80-tal kändes inte så angeläget.
Men syrran är sur på mej, det vet jag. Men det är smällar man får ta.

I veckan bestämde jag mej istället för att åka till Göteborg på lördag. Nordisk stämpel och scrappmässa. Kul ska det bli att få träffa några av mina listvänner . Många vill åka tåg till Göteborg så jag blev tvungen att åka 1:a klass, bara 4 biljetter kvar på hela tåget.
Nu blir väl syrran ännu surare förstås ;-)
Dottra var lite sugen på att hänga med men när hon insåg att det blev en heldag gåendes bland en massa folk så backade hon ur.

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Det är viktigt att känna efter och att faktiskt våga göra som man själv vill ibland. Det blir aldrig bra om man ska göra som andra vill...
kram Annika

Postat av: netha

Va bra att du gör vad du vill och känner.
Och allra bäst är det för mig som äntligen får träffa dig. Vi har mailat i många år men aldrig träffats och det skall bli riktigt roligt.
Kramis

2006-09-01 @ 18:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback