Danmarksbesök + 1 LO

67200-200
Idag har jag varit en sväng till Helsingör med en kompis och hennes familj. Blev hastigt och lustigt bestämt på  krogen igår kväll. Kul
67200-199
Men först fick man börja vid bankomaten innan vi for iväg.
67200-201
Var mysigt att gå och titta i spritbutikerna och på folk.
67200-204
Avslutade besöket med en irishcoffe innan vi for hemmåt.
Nu sitter jag och väntar på  min syster som ska komma när som helst från Norrköping. Med sig har hon äldsta dottern + hennes kille.
67200-203
Så sambon och sonen är lyckliga, de har just upptäckt att vi faktiskt har ett soffbord också. Ja vad gör man inte för sin syster, eller för att vi ska få plats ;-)


67200-202
En LO jag gjorde klart idag. Har nu gjort 22 st i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback