8 augusti

Ja så då börjar sista veckans semester nu. Snart är det i gång som vanligt igen. Hade inte haft något emot att vara ledig längre.
Vad har jag då pysslat med idag?
Jo i morse fick det bli tidig uppgång eftersom dottern skulle vara hos tandläkaren kl 8. Det var dags att börja fixa dit tandställningen. Vet inte vilket som är värst, att ligga där eller sitta och se på. Konstigt känns det tycker dottern i alla fall. På torsdag ska vi dit och göra överkäken klar.
67200-216

Fixade en blogg till dottern idag med. Så nu slipper man höra mer tjat. Hälsa gärna på hos henne
Om lilla jag

Jobbat lite med skolans hemsida.

Legat på balkongen och lyssnat på Sommar, tror jag slumrade till en stund.. Har även läst lite gamla mail.
Ikväll gjorde jag klart mina rese-atc till en swapp på Scraproom.
Gjorde även denna av bara farten.
67200-215

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback