Vår på gång

Igår var jag på stan och det kändes för andra gången i år att våren är på gång. Förra gången kom det snö dagen efter, men än så länge är det soligt här. Ca 12 grader har vi just nu

67200-3

Igår så gjorde jag klart en drös atc. Fixade också alla kuvert med swapbidragen som ska hem till sina nya ägare.
Sedan var det dags att fira påsk. För första året på bar länge ahr jag inte en påskpryl framme. Har helt enkelt inte haft ork. Fast igår tvättade jag fönstren i köket och satte upp andar gardiner. Alltid något ;-)
Åt en massa ägg till middag, lax, köttbullar, sill och prinskorv slank också ner.

67200-4


Kommentarer
Postat av: Cina

Grattis till din blogg vännen :)
Och den är i finaste påskfärgerna också. Fast lila blev jag kanske inte så förvånad att se här hos dig *fniss*
Jättefin blogg och det ska bli roligt att följa den.
STOR kram till dig !!!

2006-04-16 @ 18:51:44
Postat av: netha

Mmm, en massa godismat och så en massa fina blommor, utomhus, visst är det härligt med våren.
Fnissar förtjust åt färgerna jag med, men vår syster gillar lila så hon skall ha lila.
Kramis netha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback