Valborg

67200-29
Den här LOn gjorde jag klar igår kväll. Tyckte jag var lite skojig när jag satte cirklarna före-under-efter respektive foto.
Idag är det festdag. Ska strax till ungarnas kusin på 20årsuppvaktning. Hon ska fa ett scrappat album med en sidan för varje levnadsår. Hoppas hon blir glad.
Sedan bär det iväg till svärisarnas guldbröllopsfest.
Så idag har jag vankat av och an och funderat på vilka kläder jag ska ha på mig. Så är det alltid när jag ska iväg. Kan aldrig bestämma mej vilken kombination jag ska ta. Och när det dessutom regnar av och till så gör det inte saken lättare. Vita byxor som kanske blir nerfläckade direkt av vattenplaskandet :-( Men jag har fortfarande 1 timme på mej innan bussen går.


Kommentarer
Postat av: Cina

Vilken kulig LO och snygg färg blev det ju också :)
Nu väntar vi på en LO med din klädsel som du bestämde dig för ... eller iaf ett foto. Så jalla jalla AM fram med kameran :)
kram Cina

2006-04-30 @ 23:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback