Torsdagkväll

Puh, då har man varit på läger då. Vi hade tur med vädrat, ja det regnade alltså inte. Kallt var det, men jag var påpälsad med ett antal tröjor och byxor. På tisdagen kom en farbror från Tekniskakontoret och lärde oss att gallra sly. På kvällen kom föräldrarna ut och grillade. Som vanligt stinker man rök efteråt. Efter några lekar när föräldrarna åkt hem, var det läggdags. Ca 23.30 sov alla. Tyvärr blev det inte så långvarigt då jag vaknade igen 5.45 av att jag hörde några prata. Det visade sig att 3 av 5 rum var vakna och låg nu i samma rum. Min ena kollega hade hört någon redan strax efter 5!!!!
När vi hade ätit och städat, han vi med en tävling ute innan det var dags för Labrador Sydväst att komma på besök. 9 st hundar hade de med som barnen fick hjälpas åt att hålla när vi gick en tipspromenad. Vi fick även se hur duktiga labradorer är på att hitta föremål ute i skogen.
Blev ett trevligt läger och jag tror alla var nöjda.

När jag kom hem väntade 12 st brev på mig med en massa olika swapbidrag. Till min djuratcswap har allt kommit så jag ska sortera upp dem i morgon.
La mig vid 22 och sov till 10.30 med ett lite avbrott då jag läste morgontidningen

Idag fick jag ytterligare swapbidrag. Har själv börjat med bidrag till min svart/vita atcswap. Har också läst en massa mail. Köpt lite påskmat. Gjorde kycklingwok med potatiskroketter ikväll. En försenad födelsedagstårt åt vi också ikväll + drack ett glas god konjak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback