Långfredag

Ja det blev en lång dag.
Idag har jag fixat min djuratcswap så den kan komma iväg till alla deltagare.
Jag har gjort både köttbullar och lammstek. Köttbullarna ska vara till påskafton och lammsteken åt vi idag med potatisgratäng till.
Har gjort 2 st LOs + 2 grupper med svart/vita atc. Har även påbörjat ett antal atc till. Ska bara klistar fast det sista i morgon. Just nu ligger de på torkning med glittret.
Dessutom har jag faktiskt börjat plocka bort från soffbrd och soffa i vardagsrummet. Oj vad jag längtar tills jag har en egen scrappbokhylla i köket. Hoppas att min svåger snart kan låna en bilpå hans jobb så vi kan åka till Ikea.

Tror om ni vill men idag har jag sett solen ;-)

Kommentarer
Postat av: netha

Ja såg också solen idag och det var skönt kan du tro.
Kramis Annmmari.
netha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback