Saras student

Då var då en hektisk vecka till ända. Dottern har nu tagit studenten med allt vad det innebar.
I alla fall var det en lycklig dotter jag hade under dessa dagar.
Min syster med dotter och barnbarn kom hit och det var ju extra roligt. Även dotterns kille kom ner hit på lördagen.

Som tur är har hyrsesgästföreningen en lokal + lägenhet man kan hyra så där höll vi hus.
Studentdagen började för dotterns del med champangefrukost redan kl 7.
Utspring från skolan, vagnsåkning och sedan promenix genom stan. Tyvärr blev det helt kaos då så man gick iväg ca en timme för tidigt!!!! Så det var många telefoner som gick varma i Norre Katts park för att få dit släkt och vänner. Sara tog dock en runda till genom stan med några av klasskamraterna så vi fick se henne i tåget också. Lagom när jag kom in till stan började det regna och sedan höl det på ett bra tag. Men när tjejerna skulle vidare på kvällen hade det blivit uppehåll igen.
Efter stadsmarchen begav vi oss hem för att fortsätta firandet. Tyvärr var det flera stycken som inte kunde komma vilket Sara tyckte var tråkigt.
Stråkensemblen kom och spelade coh vi åt och hade det trevligt.


Förberdelser






















Se vad jag fick till med godhjälp av min systerdotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback