2 jan

Tänk nu är vi inne på 2012. Året då mamma blir 75 år, svärmor blir 80 år, dottern tar studenten, Springsteen kommer till Göteborg precis som vi ;-) Undrar vad som mer kommer att hända?


Nårsafton till bringade vi hos min svåger. Åt och drack gott

Idag fick jag min födelsedagspresent av dottern. En lunch på Blue Tai, mums. Åt så där lagom mycket så man orkade gå hem sedan. Letade färgprov till hennes balklänning, men det är inte lätt. Ska ge oss i mina scrap-papper och se om rätt nyans finns där.
Sitter annnars och rensar och sorterar bland mina foton, att det ska ta sådan himla tid. Har tankat ner Picasa, googles bildbehandlingsprogram. Där kan man bla snabbt och lätt skapa mosaikbilder. Så det ska jag göra med några tillfällen som jag vill scrapa

Kommentarer
Postat av: buy essay

This drinl is the greatest symbol of New Year as for me!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback