6 juni

Nu är nästan helgen slut. Har haftt det så skönt. Var ledig klämfredagen så det blev långledigt. Har scrappat en del, fixat balkongen, varit på stan och köpt växter och ätit glass med dottern.
I lördags fick jag min 50årspresent av min kompis. En utflykt i norra halland där hon har sina rötter tillbaka i tiden.
Har hunnit slappa och läsa en del på balkongen.
Idag var sonen och jag på bio, Hur många lingon finns det i skogen, det var en del av min födelsedagspresent från honom. Lunchen tar vi en annan gång. Han även med en glass innan bion




Väldigt öde på gator och torg var det idag


mums


hoho, bara Rasmus här

Kommentarer
Postat av: Pandora

Har nog aldrig sett gator och torg så öde... Glassen ser god ut, PeO's?

Postat av: http://mimmimarie.blogspot.com/

Var är alla? I Tylösand kanske.

2011-06-06 @ 21:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback