2 juli - SM vecka

Tänka sig jag som är totalt ointresserad av sport har varit ute hela dagen och kollat på SM-spel. 20 olika sporter är det som samsas här den här veckan. Naturligtvis är de spridda över stan och jag har bara varit inne i själva stadskärnan.


Final i mixat lag
Igår åkte vi in kl 22 för att se finalspel i squash. Såg inte alls så jobbigt ut men det är det visst. Var framme och rörde på guldmedaljerna :-)

Vinnarna

Idag var jag inne och kolade på kanotpolo, kul gren, i alla fall när killarna körde. sedan var det triathlon. Tokstollar som först simmar, sedan cyklar för att sen avsluta med löpning. Kollade både på damerna och herrarna.
Varmt var det och man har lovat åska men en så länge har det inte kommit hit.


Linköping mot Köping i semifinal - herrar


Vinnarna damer kom från Köping

Final herrar mellan Köping och Isbrytarna


Traithlon damer


Vinnaren - herrar

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Jag funderade på om det här var något du skulle kolla in! Min lillebror med familj är nämligen i Halmstad den här helgen för att kolla in SM veckan.

kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback