17 juli - en vecka

Ja då har man haft en veckas semester nu. Vad har jag då gjort?
Rensat bland mina foton
Skickat beställning till Fuji
Lagt ner en himla massa timmar på att leta dator
Tillsist bokat en dator på SIBA
Varit på körövning
Lyssnat på flera sommarprogram
Sovit länge
Varit på Proggfestival
Tvättat
Nätshoppat scrappgrejer
Hostat, hostat och hostat.
Lagat en tand för 1100 kr :-(
Sprungit på Kent på stan :-) Synd bara att jag inte hade ork att vara mer trevlig under veckan.


Ja det har ju blivit lite gjort fast jag först inte tyckte att jag gjort något alls. Dessutom har min systerdotter fått en liten son i fredags. Glad över att han kom ut innan vi åker dit. Hade varit snopet annars.

Nästa projekt blir att hitta en mobilt internetabbonemang innan vi åker till Norrköping på söndag. Ska upp en sväng och härja med mor och far lite, el med hemtjänsten kanske.... eller vad tycker du far lilla :-)


Paintbox


Fläsket Brinner


Dungen

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Ibland kan man behöva lista för sig själv allt man har gjort för att se att man faktiskt gjort en hel del. Hoppas att du får en riktigt skön semester!

kram annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback