10 juli

Visst är det härligt med semester. Vaknade tidigt och satte mej och tittade på Morden i Midsommer, men måste se om slutet av någon anledning ;-) Suttit och läst på balkongen.
Varit och tränat för första gången detta år. Började lite mjukt med träning åt benen. Sedan cyklade jag en rund och åt lite skogshallon.

På kvällen åkte jag till Café Rotundan och var med på quiz. Satte mig vid ett bord där det fanns plats och fick komma med i deras lag. Tillsammans kom vi 2:a, trots att vi tyckte vi inte kunde något. Snälla som de var så fick jag priset, presentkort på 175:- eftersom det var med min hjälp de vann. Ja något kan man alltså :-) Efteråt spelade Vagando meddeltidsmusik även om vi även fick höra Abba.


Ätit både smultron och jordgubbar från balkongen

Undra vad jag ska hitta på för bus imorgon?

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Fortsätt ta dagen som den kommer och njut av härlig semester!

kram Annika

Postat av: Jaana

Grattis ! Det är ju så kul med quiz... Vad ska du köpa för pengarna ?

2011-07-19 @ 13:19:17
URL: http://annuenpysselblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback