11 jan

Ja då var första skoldagen för denna termin avklarad. Har bytt arbetsuppgift så nu ska jag vara i en år 3:a, men det ska väl gå det med.
Ute är det halt som bara den, man tar sig knappt fram. Netto har knappt en svensk köttbit så långt ögat når så ikväll blir det falukorv. Vet inte om vi ens klarar att storhandla en gång/vecka i denna halka. Får väl rota runt i frysen istället.

Har nu kopierat över alla foton jag har på datorn till min externa disk. Måste bara rädda länkar och mailen också. Igentligen är det nog dags för en formatering på hela datorn, men det får vi ta en annan dag, vecka, månad...

En av mina kollegor fick detta kort idag på sin 40 årsdag.


Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Vilket sött kort, härliga färger!

kram Annika

Postat av: Jaana

Ljuvligt kort, som ger vårkänslor.

Lycka till med nya klassen, hoppas att de är snälla mot dig, KRAM !

2011-01-11 @ 20:41:16
URL: http://annuenpysselblogg.blogspot.com/
Postat av: KarinN

Håller med dig, svenskt är bäst ;))

2011-01-13 @ 16:25:00
URL: http://karinsscrapblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback