8 dec

Intensiv vecka
I söndags var det tvättdag. Jäkla HSB har felinställning på timerna så strömmen bröts redan 18,20 istället för 19- Så där låg min tvätt, blöt, hela natten. Tur att jag inte började tidigt påmåndagen så jag han få ur tvätten. Felanmälde -  och sonen fick till svar att det inte alls var felinställt, måste ha varit ett strömavbrott då. Suck, ja vi får väl se vad som händer denna helg.

I måndags var det julfest med klassen, fika, tävling och lotterier. Fick även en liten julgrupp med en amarylys, glögg och choklad i. :-)

Tisdagen, dags för klippning igen. Hade tänkt göra slingor också men det hade han missat så det får bli nästa vecka. Sedan var det lite mingelkväll på jobbet genom våra Hälsoinspiratörers omsorg, lite ost, lekar och utlottning stod på  programmet.

Onsdag: Dags för Kulturskolans årliga Luciakonsert. Nu är det jul pågång.

Idag har jag bara slappat framför tv´n halvsovandes. Men det var helt okej det också. Min systerson fyller år idag och han fick förhoppningsvis detta kort





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback