25 dec

Idag har jag haft rena slappedagen. Hunnit med att se både på Dumbo och Bambi på dvd + lite annat som vi har haft inspelat. Ätit godis och skinka.




Julafton tillbringade vi hos min svåger. Julklapparna minimeras för varje år, lite synd tycker jag som gärna vill slå in fina paket. Fick Eldkvarns samlingspaket av sambon, bok + trisslotter av dottern, presentkort i en scrappaffär av sonen, 10 nr av Allt om mat, servetter och bubbel av svärisarna, pengar av mina fastrar, vin av min svågers dotter + kille, choklad av tomten och en bokhållare av systeryster. Klart nöjd med mina presenter.








Kommentarer
Postat av: homework help

You had really good Christmas Eve as I can guess from the photos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback