12 dec

Ännu en helg till enda.
Däckade i fredags när jag kom hem så det blev ingen idolfinal, såg den på lördagmorgon istället. Sedan bar det iväg till stan. Vi skulle sjunga med TEK-kören på några ställen mellan 12 och 13. Kul, med lite spontansång.
Sedan gick dottern och jag en sväng på stan. Det skulle vara julmarknad i lördags istället för den som blåste bort 1:a advent. Men av det såg vi intet. Senare på kvällen läste jag i HP att den blåste bort även denna gång. Synd tycker jag.
Gick i all afall ner till Regnbågen och tittade på skyltfönstret med dekoration av marsipan


Jag har hunnit med att göra en hög julkort i helgen också. Måste nog räkna hur många det blivit så jag vet om jag måste göra ännu fler.
På söndagen var det tvättdags och sedan julmarknad på Slottsgården, denna gång i matens tecken. Massa smaskigt finns det att handla. Detta kom jag hem med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback