2 aug

Har nu varit hemma några dagar efter vårt Norrköpingsbesök.
Han med mycket, hälsade på mor och far och hjälpte till att röja lite där. Träffade två av mina kompisar, käkade/fikade och pratade en massa. Shopping på stan, besök hos gamla faster, röj på stan med syrran. Dock missade vi Vincent som inte alls höll på till kl 24 utan slutade strax vid 22 när vi kom ut.
En tripp till syrrans kolonilott och Smultronstället i Söderköping hans också med.
Och naturligtvis fick jag snosa på liten bebis också, Maxilmilian ska han heta. Tänk att de är så små.

Här hemma är det Gatuteaterfestival där jag har sett en hel del. Sedan håller vi på att öva inför helgens bravader med vår stora kör. Ska bli himla skoj.

Solen och värmen kom tillbaka lagom när vi kom hem igen så en stund på balkongen har jag också haft :-)

Bilder ska jag väl försöka få upp endera dan

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Det låter som en härlig semester!

kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback