15 aug - Trött

Då har man klarat av första jobbardagen. Kan tala om att det känns. Tänk så mycket hjärnan drar igång bara man närmar sig jobbet. Så här i skolansvärd är det mycket som ska planeras och fixas innan eleverna kommer nästa vecka. Känner hur det bara snurrar i huvudet av tankar på allt jag måste fixa. Vi kommer inte att vara i vår eldhjärade lokal den här veckan i alla fall. Det måste brandstädas och en dörr måste fixas först.
Nu är jag helt slut och ska nog snart lägga mig, eftersom jag till råga påallt börjar 6.30 i morgon.


Cedor från Ryssland var den största båten som besökte oss




Tall Ship Races kören. Jag står längst fram i blå blus precis ovanför trappan.
På kvällen stod sedan Timbaktu på samma ställe :-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Trevlig blogg du har. Såg att du gillade bloggtävlingar, så tänkte passa på att tipsa dig om: http://presentupplevelser.com/?p=36

2011-08-19 @ 21:52:37
URL: http://presentupplevelser.com/
Postat av: Syster

Du måste vara jättetrött som inte ha orkat skriva på en hel månad! :-)

2011-09-21 @ 07:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback