10 oktober

Vart tar tiden vägen? Jag bara undrar! Hinner ju inte med något känns det som, i alla fall inte här hemma.

Förra helgen var jag i Karlstad på Scrappmässa. Intensivt men roligt. Blev inte så värstmycket sömn så denna veckan har varit tid för återhämtning.

Håller på att rensa bland mina scrappgrejer inför lördagens loppis. Man har visst lite saker. Ja jag tog ju med mig lite hem från Karlstad också förstås. Papper, pennor, lite dekorationer....

Idag tittade jag bort på Tant Scrappas träff, kände att jag inte hade tid att sitta en heldag, men hälsa på kan man alltid göra. Blev några grejer därifrån också som jag kom hem med.

I helgen har det varit cybercrop på Svensk Scrapbooking. Har gjort ett bidrag, en tårtbit. Kommer jag nog göra fler av, det var skoj



ett kort till en kollega som behöver en extra kram

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Tiden springer på alldeles för fort ibland. Skulle gärna vilja höra mer om helgen i Karlstad.



Var rädd om dig!

kram Annika

Postat av: Lise-Lott G

Vart tar tiden vägen? Det undrar jag med.

Kul att se att du pysslar igen.

Tycker om kram-kortet.



Ha det gott och fortsatt trevlig helg.



kram Lise-Lott

2010-10-16 @ 12:16:22
URL: http://liselottg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback